In het kader van de opdracht “Vernieuwen inkomdeuren Hof van Crequi” werd een bestek met nr. 2018/004 opgesteld door facilitair management & veiligheid.
De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op € 14.463,00 excl. btw of € 17.500,23 incl. 21% btw.
Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Als limietdatum voor het indienen van de offertes wordt 24 januari 2019 voorgesteld.
- Het Gemeentedecreet van 15 juli 2005, en latere wijzigingen, meer bepaald artikels 42 en 43, betreffende de bevoegdheden van de gemeenteraad.
- De wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen.
- Het decreet van 26 maart 2004 betreffende de openbaarheid van bestuur.
- Het Gemeentedecreet van 15 juli 2005, en latere wijzigingen, meer bepaald artikels 248 tot en met 264 betreffende het bestuurlijk toezicht.
- De wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen.
- De wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, meer bepaald artikel 42, § 1, 1° a (de goed te keuren uitgave excl. btw bereikt de drempel van € 144.000,00 niet).
- Het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.
- Het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen, meer bepaald artikel 90, 1°.
Het OCMW wenst de inkomdeuren van het Hof van Crequi te vernieuwen.
Het bestek met nr. 2018/004 en de raming voor de opdracht “Vernieuwen inkomdeuren Hof van Crequi”, opgesteld door facilitair management & veiligheid worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 14.463,00 excl. btw of € 17.500,23 incl. 21% btw.
Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- BAETEN-VAN ES BVBA, Nieuwstraat 41 te 2840 Rumst;
- J. De Win BVBA, Konigin Astridlaan 54 te 2550 Kontich;
- Dalco, Oude Liersebaan 185 te 2570 Duffel;
- Van Hove NV, Ter Stratenweg 40 te 2520 Oelegem;
- Allivan, Mechelsesteenweg 719 te 3020 Herent;
- Raammakers, Schoolstraat 2b te 2970 Schilde;
- Omnisolutions, Steenweg op Waarloos 43 te 2840 Rumst.
De offertes dienen het bestuur ten laatste te bereiken op 24 januari 2019.